blog2007-07-31 23:52:39Megjelenítve: 2929
 
Ma kicsit voltam Szarvason. Barátságos kis város, meg minden. Odafelé láttam egy részeg autóst. Nem bírt egyenesen menni... Az út szélétől a másikig vezetett, senki még csak megelőzni sem merte, ott vonatoztunk mögötte. Aztán behúzódott a kanyarodó sávba (ezen nem lepődtün meg, eddig sem bírt egyenesen menni) és be is kanyarodott! Igaz az út szélét kicsit elvétette, nem talált be a kereszteződésbe, fél méterre állt meg az ároktól. Azt már nem vártam meg, hogy hogyan tolat vissza...
Hazafelé rendőrt is láttam az útszakaszon. Éppen nem tartotta be a sebességkorlátozást.
Egyébként a TVt vittem szerelőhöz. Az audiovizuális berendezést a szerelő így kommentálta: "Nem akar elromlani." Mióta a szerelő látta, semmi baja, pedig az enba semmit sem csinált vele.
http://blog.htmm.hu/link/?id=3562 db komment.



idegesít2007-07-30 01:16:22Megjelenítve: 12087
 
Lassan három hete történt, hogy kaptam egy SMS-t a Vodafonetól, hogy az Internet 200 csomagra az előfizetésemet meghosszabbították és százvalamennyi lett ettől az egyenlegem. Ez így alapból nem túl meglepő dolog, előordul az ilyen, hogy letelik az egy hónap. Csak éppen a csodálatos ügyfélszolgálat azt mondta, hogy nem fog meghosszabbodni, hanem egyszerűen megszűnik a szolgáltatás. Nosza, számlareklamáció. Közölte a kezelő, hogy mit reklamálok, mikor én azóta használtam a szolgáltatást. Pedig én nem. GPRS forgalom volt, de az a Messenger és WAP volt (nahát, nem tudják a forgalmat különválogatni?). Azét felvette a panaszt és tájékoztatott, hogy 30 nap.
Tegnap történt egy olyan is, hogy én megérkeztem a semmi közepére. Ugye itt már nem is lenne olyan rossz a GPRS net. Viszont ha csak úgy netezek, akkor elvesztem a reklamáció jogát, emrt mégis használtam a szolgáltatást. Hívtam is az üszit, közöltem vele, hogy a reklamációt fenntartom, de csak az elmúlt kb két hétre. Ha nem tájékoztattak volna félre, most rendelném meg (és logikusan két héttel hosszabbítsák meg az előfizetést vagy csak a fele pénz jár vissza). Harmadszorra meg is értette. Aztán közölte némi plusz várakozás után, hogy ha netezek, alapból nem lesz jogos a panasz. Itt azért az időtartam felét csak elbuktam, de őt ez nem érdekli (minek vagyok ilyen hülye, hogy szóbaállok velük?). Azért elmondtam neki, hogyha elutasítják a panaszt, erre a beszélgetésre fogok hivatkozni. Ettől egy kicsit ideges lett. Aztán próbáltam volna netezni, de megmondta a telefon a frankót: "Először fizessen elő a GPRS-re!" Nah itt már nagyon káromkodtam. Visszahívom az üszit, megtudom, hogy 19-én deaktiválódott a net a kártyámon. Erről én semmiféle tájékoztatást nem kaptam. A miértre nem tudott így hirtelen mit mondani, de a reklamációt emlegetve rákérdezett a számlázásnál. Kiderült, hogy jogosnak fogadták el a panaszomat, a netet letiltották, a pénzt meg kapom vissza hamarost. Igaz 10 nap alatt nem sikerült ezt velem közölniük. Ügyféltajtékoztatásból jeles. Anyátok.
Azt már csak mellékesen említem, hogy találtam egy bugot az üszi rendszerében. Mikor említettem a kezelőnek, közölte, hogy már ő is tapasztalta, de akkor most már továbbítja hibaként...
http://blog.htmm.hu/link/?id=3556 db komment.



idegesít2007-07-27 00:12:23Megjelenítve: 11689
 
Hát, vannak ilyen dobozok, amik zajosak és enbák vannak benne. Ilyen sárgák errefelé és buszok (nem, nem én, és nem is typo).
Tehát van egy ilyen lehetőség, hogy a paraszt egy parasztelosztónak (egyes szakirodalmak buszmegállónak nevezik) nevezett helyen beletávozhasson a publikus közlekedés eme fellegvárába. Ehhez persze az kell, hogy az a majom ott a doboz elejében, aki olyan furán néz ki észrevegyen és a dobozt bevezesse a parasztelosztóba.
Az történt, hogy Réka busszal akart tőlünk hozzájuk távozni, mert nem volt a bringája nálunk. Az enyém de, én gondoltam, majd követem a buszt és jó lesz. Állunk a megállóba, busz félig be a megállóba, jó gyorsan, aztán megy tovább. Én ordítok, a leendő utas meg a bérletét lobogtatja. Busz megáll a megállóban, Réka föl, majdnem elesik, olyan finoman indult. A buszon némi borszag volt, pedig se törött üveg, se részeg utas, viszont a szag elölről jött. Elindultunk. Kétszer bevártam a buszt, aztán meguntam, a célhelyen várakoztam. Beállt a busz most a megállóba, de az útpadkával eléggé fura szöget zárt be, és ráadásul V alakban állt a szeretett jármű.
Az utazási élmény megvolt, gondoltam megosztom ezt a forgalmi ügyeletessel. Örült neki. Kiderült, hogy nem tudja, hogy mi a különbség a kikerül és a megelőz között, valamint azt is megtudtam, hogy azt írtam, hogy a sofőr részeg volt (csak gondoltam) és ezen a sofőr nagyon megsértődött. Azt is megírták, hogy az teljesen normális, hogy a busz az utast a megálló után veszi föl és egyébként is én vagyok a hibás, mert biciklivel mentem és ez zavarta a sofőrt.
Ennyi volt a válaszuk. Erre én természtesen megint válaszoltam, de érdemileg nem szóltak hozzá. Ez arról jutott eszembe, hogy ma buszoztam. Az ajtók menet közben nyitva voltak és kicsit gyorsabban is mentünk, a busz megint korábban indult, mint kellett volna és egy kanyarban majdnem kiestem az ülséből, mert olyan finoman vezette a marha a buszt. A nyitott ajtóról fényképet is csináltam a buszból. Szerintetek beküldjem a volánnak? ;]
http://blog.htmm.hu/link/?id=3540 db komment.



idegesít2007-07-25 08:07:42Megjelenítve: 11713
 
Faszom kivan ezzel a hülyével.
Tegnap otthonfelejti a kajáját, hazamegy érte aztán mégsem eszik. Azt gondolja, hogy majd ma jó lesz. De nem lesz jó, mert a mikróban felejtődött a kaja, így elég fura szagot áraszt. Most éppen pizzériát keres, ahonnan rendelhet magának kaját. Barom.
Jah, rólam van szó...

Update: még nem találok nyitott pizzériát.
http://blog.htmm.hu/link/?id=3530 db komment.



idegesít2007-07-19 09:34:34Megjelenítve: 11977
 
Hétfő, Agárd, szabadstrand. Odajön egy komplett cigánycsalád. Pontosabban csak a kan jön ide, a többiek mögötte várnak. Nála van egy rongyszatyor.
-Nem kell parfüm?
-Nem
Odamegy Rékához, ugyan ez a kérdés. Utána visszajön hozzám, megkérdezi, hogy esetleg tusfürdő kell e. Mondom, hogy nem. Kérdezi Rékát, nahát, neki sem kell. Aztán visszajön hozzám:
-Nem kell parfüm?
-Mondtam már, hogy nem. N! E! M! Érted? Nem!
Nah így megértette. Ezek nem csak pofátlanok, lopnak, büdösek, hanem szellemileg sem túl gyorsak. Utána persze motyogott még valamit, mert ugye olyan, hogy nem ezé az utolsó szó, nincs, de azt már nem vártam meg, mert menni kellett a büfébe.
Azon gondolkoztam, mi lenne, ha kipakoltatnék vele mindent, választanék is valamit, aztán mikor mondja, hogy mennyi, én meg elkezdem mondani, hogy milyen névre kérem a számlát ;] És ha nincs számla sajnos nem tudok vásárolni...
http://blog.htmm.hu/link/?id=3521 db komment.



blog2007-07-18 14:20:37Megjelenítve: 3160
 
Nah most beszartam. Éppen próbálok ki egy pár Behringer Truth B2030A hangfalat és az elég gyenge kifejezés, hogy gecijó hangja van...
Ezekkel már meghallani azt is, hogy az integrált hangba belehallatszik az egér. Pedig nem is noname az alaplap. Azért ha állandóan ilyen hangszórókkal szórakoztatnám a fülemet, akkor azért kellene egy rendes hangkártya ide is...
http://blog.htmm.hu/link/?id=3510 db komment.



idegesít2007-07-17 10:07:44Megjelenítve: 11899
 
Miért van, hogy minden áron előzni kell? Miért kell minden áron előzni?
Tegnap Agárdra mentünk fürdeni biciklivel. Annyira sok hülyét nem láttam, egy nagyon durva volt, róla fog szólni ez a post. Arra felkészültem, hogy lehet, hogy kicsit agresszívebben kell majd sávot foglalni. (Gyk: sávfoglalás alatt azt értem, hogy behúzódok a sáv közepére, vagy még beljebb, hogy előzés szempontjából olyan széles legyek, mint egy autó, tehát a bal oldali sávot teljes terjedelmében igénybe kelljen vennie az előzésbe kezdőnek) Aki nem biciklizik sokat, ennek ez a sávfoglalás elég nagy hülyeségnek hangozhat. Erre azért van szükség, mert ha kint mész a sáv szélességének egyharmadánál, akkor akkor is megelőznek, ha van szembeforgalom. Szembe jönnek kilencvennel, melletted is, a járművek mellett meg ott van 20 cm távolság. Tehát foglalom a sávot, ha látom, hogy valaki lusta betartani az oldaltávolságot, kicsit kacsázok, így azt is hiszik, hogy nem tudok egyenesen menni és jó messze mennek tőlem. Tehát haladunk békésen, már hazafele. Páran nemértik a sávfoglalást, dudálnak, mutogatnak, de az igazából nem fáj. Ha nincs szembeforgalom az előzést segítendő visszahúzódok én is és mindenki megy hazafele.
De persze van, aki olyankor is előz, amikor már tényleg nem fér el. Én bent a sáv közepén, szembeforgalom. A hülye meg kielőz, jól rámhúz, én megyek vissza, mielőtt lesodor, a szembejövő meg csak úgy porzik az útpadkán. Mert persze nem fértek el, körülbelül 40 cm hiányzott. Ezmár nem az a "Bocs, elnéztem!" kategória.
Persze van megoldás, egyszerű is. Csak amíg az autó presztízskérdés, fasznagyobbítóként működik (mint a motor), addig nem lesz változás. Az ilyen hülyéktől persze azonnal és örökre be kéne vonni a jogsit, nem hiszem, hogy fejlődőképesek. Aki meg ráhúz akaratlanul a biciklisre, mert azt hiszi, hogy nem baj, ha 50 km/h-s sebességkülönbséggel 20 cm -re megy mellette, annak csak néhány óra biciklizés kell forgalomban és megtanulja. Ha pedig nem húznak ránk, nem kell kényszerűségből sávot foglalni, nem kell jobra egy méter menekülési lehetőség, mehetek én jobbra húzódva amennyire csak lehetséges és akkor akár előzhetnek úgy biztonságosan, hogy van szembeforgalom és mégis mindenki kényelmesen elfér. De ilyen mentalistással marad az önvédelmi sávfoglalás.
Biciklizni meg kell, sőt, kellene. Városban a leggyorsabb és legegészségesebb eljutási lehetőség, települések között meg remek sport. A tegnapi 56km némi úszással is nagyon jól esett. Nem szeretnék néhány balfasz miatt lemondani erről. Jó lenne, ha a Fakabát Rt nem csak a gyorshajtókat üldözné, hanem bírságolná a veszélyes helyen parkolókat, elsőbbséget meg nem adókat, oldaltávolságot be nem tartókat.
http://blog.htmm.hu/link/?id=3501 db komment.



pigtúra2007-07-14 22:22:09Megjelenítve: 13583
 
Néhány kép ízelítőül a vizitúrán készültek közül. Remekek lettek.


Elismerten a legszebb, legjobb állapotú hajókkal túráztunk. Volt köztük olyan is, amit most használtunk először. A régiektől csak annyiban különböznek, hogy ezek még nincsenek felmatricázva.


Hát, igen. Vízből veszi ki a zoxigént, avagy elektrolízis. Itt folyik össze a zuhanyzókból lefolyó víz a cspokból jövővel. Gondolom, ha sok a vendég, csak bedugják ;] (Szatmárcseke)


Így néznek ki az új, felmatricázatlan hajók.


Túr Bukógát. Remekül néz ki, hogy a vízesés által generált permet a szél visszafújja...


Gyalogtúra kenuval. A Túron egy bedőlt fát kerülünk szárazon.


Bedőlt fa, kiszállás!


Ismét. Ha jól emlékszem, összesen ötször szálltunk így ki.


Morpheus. Vele tettük meg fölefele a 11km -t a Szamoson.


Kilométratábla a Szamos jobb partján. Győzelem!


Ő énekelt olyan jól. Rég röhögtem olyan jót, mint akkor ;]


Ha a Tiszán látunk szemetet, akkor összeszedjük. Egyik nap ilyen sokat találtunk :( A nagyja ukrán...


Én és a csirke. Remek állat, meg minden (mind a kettő). Idén nem ültem fel rá, csak odamentem üdvözölni.


Házunk bejárata előtt.


Túravezetőnk


Hazafelé kicsit szokatlan konfigurációban használták a BZ-ket. A két végén egy-egy motorkocsi, középen két betétkocsi. Aludni nem mertem rajta, mert sok volt a cigány utas és féltettem a cuccunkat.
http://blog.htmm.hu/link/?id=3490 db komment.



blog2007-07-13 00:13:32Megjelenítve: 3266
 
Nah, ez is megvolt, És gecijó volt.
Tavaly hazafele szoptunk az utazásnál, most meg odafele. Ez a szarabb, de megoldódott. Apafán terveztük az átszállást a Mátészalkai vonatra, de az előző késése miatt lekéstük 10 perccel a csatlakozást. Eddigre az átszállást Apafáról már Debóra módosítottuk, a keller beszélt az irányítóval, de csak nem várt meg minket a csatlkozás. Így volt Debóban két óránk. Addig söröztünk, meg kártyáztunk. Kicsit enhéz volt, emrt az össel eltett lapot le kellett szorítani, hogy el ne vigye a szél. Így persze lekéstük a buszt, amire a következő vonatról szálltunk volna át. Ez a busz volt az utolsó, jöhettek értünk autóval. Azért csak odaértünk és sikerült félig sötétben a sátrat is felállítani. Elmentünk aludni, de 23 óra után pár hülyének eszébe jutott bográcsban paprikás krumplit főzni. Persze mindezt a sátrunktól pár méterre. Azért én tudtam aludni, csak néha ébredtem fel rájuk. Akkor káromkodtam.
A második napon remek szél fújt és a sodrás is nagyon erős volt. Elindultunk, mi együtt akartunk maradni a 4 hajóval, de nem sikerült, mert ahhoz, hogy a hajó irányítható legyen, haladni kellett. Egyszercsak lett egy remek örvény, ami lefelé kezdte húzni a hajót. el nem süllyedtünk azért, de megborultunk balra, aminek köszönhetően megmerült kicsit a hajó. Így már bent is volt bőven víz. Ki akartunk kötn i ezt a vízproblémát megoldani, akkor a sodorvonal kapott jól oldalba és megismétlődött az eset, így már egész sok víz lötyögött a kenuban. Felajánlottam mericskének a törölközőmet, de nem volt túl hatékony a dolog. Mentünk tovább, viszonylag közel a Túr-Bukóhoz találtunk néhány horgászcsónakot, abba kapaszkodva vártunk vagy másfél órát. ekkor a négyből két hajóval (azaz összesen 8 ember, amúgy ha jól tudom nagyjából 120 ember túrázott) voltunk ott. Megjött a harmadik egység is, megtudtuk, hogy borulás volt, 8 hajó érintett. Mentünk tovább a Túr-Bukóhoz. Fényképezés, páran ugráltak (én nem), és mentünk Szatmárcsekére. A vízesés mögé sajnos idén sem tudtam a Bukónál bemenni. Közben kiderült, hogy a mi 4. hajónk is borult, ők másfél kilométert sodródtak a Tiszán, mire találtak egy visszaszállásra alkalmas helyet a bal parton (a jobb part itt még Ukrajna). Azért ez nem annyira durva, mint amilyennek hangzik, mert minden hajóban van légzsák, gyakorlatilag lehetetlen őket elsüllyeszteni. Mi már simán megérkeztünk, de volt, aki nem. Volt, aki maga után még egy full üres kenut húzott. Sokan nem azzal a hajóval érekztek meg, amivel elindultak. Az összes hiány két evező, más, komolyabb dolog nem történt. Leégett a karom. Majdnem kihagytam! Este volt ilyen mikrofon+szinit típusú parasztdiszkó. Egy iszonyatosan ótvar hangú fószán, aki az énekes-szintis volt, röhögtünk rengeteget. Rég röhögtem ilyen jót. Nagyon durva hangja volt. Én is énekelhettem volna akár.
Másnap reggel találkoztam utoljára Antival. Kár, pedig némi együtt elfogyasztott kenyeret és az egymás száját elhagyó hangfrekvenciás rezgések füllel történő felfogását és a felfogott jelsorozat értelmezését terveztem volna.
A harmadik nap Tivadarig eveztünk. "Megfordítottuk" a hajót, mindenki a másik oldalon evezett, mint szokott. Ez némi nemtetszést generált az irányomba, de nem baj, jól esett így is, és a táv sem volt sok. Nyugodt vizen remek volt az evezés. Hamar odaértünk, mert a hétvégések mentek haza. Az ebéd volt a vacsora, pontosabban vacsora helyett ebédet főztek nekünk, hogy a hétvégézők is ehessenek. Azt mondtam már, hogy gecijól főznek? Remek, bográcsban főtt étellel várják a meg-vagy nem-fáradt túrázód, hogy a jóllakottságtól tuti álmos legyél ;] Repeta is mindíg van.
A negyedik napon busz vár minket, a sátrainkat (végre) hátrahagyva mentünk a Túrra evezni. Kölcséről indultunk Túristvándiba. Még buszozás közben megtudtuk Pistitől, hogy Kölcse arról híres, hogy nem híres semmiről. Az információ megrészegített és már indultunk is. Az eleje viszonylag simán ment, aztán egyre-másra következtek a bedőlt fák. Ezek ilyen híd jelleggel működnek. Az első ilyen akadálytól annyira megijedtünk, hogy a vizitúrát "gyalogtúra kenuval" váltotta fel. Azaz az akadályt a parton kerültük. Utána ilyen már nem fordult elő. Mármint akadály volt, de gyalogtúra nem. A további bedőlt fákat úgy abszolváltuk, hogy kimásztunk a fára, hogy a hajó ne sérüljön meg, átraktuk a hajót és visszaszálltunk. Ez a műveletsor rengeteg lehetőséget adott arra, hogy vicces és kevésbé vicces dolgok történjenek. Volt olyan, hogy mind a négyen kiszálltunk. Így már lenyomtuk annyira a fát, hogy kát másik hajót át tudtunk engedni. Azán visszahúztuk a hajót párhuzamosan a fával és beszálltunk. A hajó azon nyomban elakadt két másik ágban, amik közül csak 3 Y-tolatás után tudtunk csak hátramenetben kijönni. Volt olyan kiszállás is, mikor én piruetteztem. A fára kiszálltunk, kicsit elfogyott az egyensúlyom. Gondoltam a lábam felhasználásával visszaszerezhetem az elveszett, ámde fán állva igen előnyös tulajdonságomat, miszerint egyensúlyban vagyok. Nem sikerült. Valami mérlegállás szerű pózt mutathattam itt be. De dőltem tovább, úgyhogy elkezdtem a arommal körözni, hogy majd attól. Gondolhatod, nem. Lassan, de biztosan dőltem. Pisti már készítette a fényképezőt, de Réka a poént megszüntette. A Tút úgy döntött, ha engem nem, akkor Rékát vizezi össze, szegény a következő fáról lecsúszott és jól vizes lett. Egyébként a túr nem mély folyó, a legtöbb helyen 30-100cm és lelátni az aljára. Ezalól mindenhol kivétel volt az a szakasz, amikor ki kellett szállni a fára, mert akkor 150cmnél is több volt. Túristvándiba negatív rekordidő alatt érkeztünk. A malomba nem mentünk be és idén Kölcsey sírját is kihagytam.
Az ötödik nap. Gergelyiugornyára mentünk. Ez gyakorlatilag egy üdülőfalu Vásárosnamény mellett. Az evezés megint nyugodt volt, itt már be tudtuk egymást várni, sokat csorogtunk. Erről a napról sokmindent nem tudok írni, szimplán remek volt, mint a többi.
A hatodik, az utolsó igazi nap jött. Választani lehetett, hogy vagy evezünk felfelé a Szamoson, vagy élményfürdő. Az időjárás választott, 8 embert kivéve mindenki hazament. Felhő volt bőven, a napot nem láttuk, szél viszont nem fújt. Úgy döntöttünk, indulunk, igaz csak hárman, mert Réka pihenni akart inkább. A hazamenők miatt volt egy kis kavarodás, mert Pistiék sem maradtak így. Ezért elestünk a legfinomabb kajától, a slambuctól. Ezt sajnáltuk a legjobban. Nagyon későn, deélben indultunk evezni Morpheussal (eredeti nevén: Dzsindzsa). Ő egy három személyes kenu és azt lehet róla tudni, hogy ebben eveztem öt éve először a Tiszán. Azóta szépen fel lett újítva. Tehát elindultunk felfelé. A folyókon is számozva vannak a kilométerek, mint az úton. A Szamoson 0-ról indultunk. Rengeteget eveztünk már, úgy gondoltuk, hogy legalább 3 km, csak a táblákat ellopták. Aztán megláttuk a táblát és lesújtott: 1. Kicsit csalódottan húztunk, mert jóval többnek tűnt. Eveztünk, eveztünk, odaértünk a komphoz. Ez egy érdekes szerzemény, mert keresztben egy drótkötél van kifeszítve és ahhoz rögzítve a komp. Mi pedig eveztünk felfelé, folyásiránnyal szemben. A hajó csak úgy hasította a vizet, de minden bokrot volt időnk megnézni, mert nagyon nagy volt a sodrás. Mire odaértünk a komphoz, láttuk, ahogy oda-vissza megy. Gondoltuk, mostmár átmegyünk előtte. Közben álltak rá fel az autók. Egyszercsak (mikor a komp kötelétől olyan 10m -re voltunk) motorbőgés, nagy füst a komp felől. Bazmeg, ez elindul! Elkezdtünk evezni, mint a hülye. Át is értünk a kötél alatt hamar. Kikötöttünk egy homokpadnál, amit el is kereszteltünk Károly minifélszigetnek. Csórók voltunk, zászló nem volt, csak zászlórúd egy bot személyében. Le is szúrtuk és elkereszteltük Károly karónak. Akkor tapasztaltuk, hogy a botnak kicsit rohadt már a kérge és erősen szarszagú. Szóltam Jutának, hogy szagolja emg ő is, annyira lelkes volt, hogy beleütötte az illatos kezembe az orrát. Így már midnenhova magával vihette az illat. Persze a szag nem volt lemosható a kezemről. Már eveztünk, mikor Gábor konstatálta, hogy a fogsora nyomokban pogácsát tartalmaztuk. Javasoltuk neki, hogy, talán kipiszkálhatná, erre: "A szarszagú kezemmel nem fogok a számban turkálni!" Végül is érthető. Másfél óra múlva tartottuk a következő pihenőt, nem sokkal a 6. folyamkilométer előtt. Itt egy kisebb darab fűzfát találtunk. Felhívűásomra Gábor átadta Jutának, mintha virág lenne és örültek. Utána én átmentem kertészbe és elültettem, majd az újdonsült fát, ami volt vagy 70cm magas azonnal meg is másztam. Folytattuk utunkat, a 9 -es táblánál (ez volt a következő a hatos után, a többit gondolom ellopták a cigányok) mondtam, hogy mostmár evezzünk tovább, mert nehogy már ne kétjegyű legyen a fölfelé megtett táv kilométerekben kifejezett jelzőszáma. Tizes persze nem volt. A tizenegyes feltételezett helyénél nagynehezen elértünk egy homokpadot és kikötöttünk. A táblát nem láttuk sehol. A férfi wcnél (a homokpad távolabbi vége) Gábor felfedezte, hogy ott bújkál a tábla a bokorban a feltételezett helytől 50m -re. Rohantunk oda, mint a lakatlan sziet lakói a mentőhajóhoz. Azért elég szar poén lett volna, ha nem vesszük észre a táblát, mikor ott vagyunk mellette. Megpróbáltuk lefényképezni, de lemerült a fényképező. Azért annyit basztattuk a gépet, hogy lett kép. Indultunk hazafele, mert már régen indultunk el. A komp megint majdnem megszivatott. Mikor közeledtünk hozzá, akkor állt fel egy autó rá. Nah, szép lesz, ha most indul, de nem indult. Szerencsére miután felparkolt az utas, a kapitány még leszállt a hajóról és nekiállt horgászni. ;]
Hat előtt nem sokkal értünk vissza. Mikor mondtam Pistiéknek, hogy 11km felfele, leesett az álluk. Ez új rekord. Örültünk azért neki, bár rendesen elfáradtunk. Ha jövőre is erre a túrára megyünk, akkor megpróbáljuk majd megdönteni. Majd korábban indulunk, meg minden.

Képek valószínűleg holnap lesznek. Mondjuk nem sok, mert több kocsmázós kép van, mint vizes, mert inkább eveztünk a vízen.
Remek móka a vizitúra, jöjj hát te is! http://www.fodorsport.hu/
http://blog.htmm.hu/link/?id=3484 db komment.



change(b)log2007-07-05 23:54:33Megjelenítve: 6161
 
Nah, én most el. vizitúrára. Blogot a Tiszapartról nem fogok írni, de ha nagyon hiányzom, írhatsz mailt, azt olvasni fogom.
Szóval egy hét postolásügyi szünet. Uff.
http://blog.htmm.hu/link/?id=3470 db komment.



szozat2007-07-05 17:15:04Megjelenítve: 9181
 
Réka a papírokat szanálja a szobában. Amiről nem tudja, hogy kell e, megmutatja:
-Mi ez?
-Programozás I.
-És kell?
-Ne töröld ki!
http://blog.htmm.hu/link/?id=3460 db komment.



blog2007-07-04 14:19:11Megjelenítve: 3480
 
Elvira régen, és ma.
www.elvira.hu régen
Elvira ma, MÁVStart lyelleggel.
Most kattints megint az előző, www.elvira.hu -ra mutató linkre.
Kurva időgép. Ha ki akarod szedni az elvirából az időgépet, akkor töröld a rá vonatkozó cookiekat és megjavul.
http://blog.htmm.hu/link/?id=3452 db komment.



blog2007-07-03 21:42:43Megjelenítve: 3435
 
Az azért durva, ha a saját pofádból kiáradó lehellet csípi a szemed, nem?
Délután aludtam. De mivel aludni nem lehet úgy, hogy éhes az enba, ezért ettem előtte. Kolbászzsíros kenyeret vöröshagymával, mert az remek étek. Jól is esett, meg minden. Föltávoztam aludni, befordultam és szembesültem a ténnyel, miszerint az általam kilélegzett levegő a falon visszaverődve csípi a szememet. Szar volt, emiatt 10 percig feküdtem, mire elaludtam. Szörnyű.
http://blog.htmm.hu/link/?id=3440 db komment.



idegesít2007-07-01 13:48:44Megjelenítve: 12302
 
Nah tessék. Az előző postban a BKV, meg a MÁV egy-egy hülyeségét emeltem ki. Valszeg ezt olvasták az Alba Volánnál és kisebbségi komplexusuk lett, mert rá tettek egy lapáttal busszal.
Réka akart menni a 21:30 -as 24-essel, én meg, gondoltam, biciklivel követem őket, mert akkor én is haza tudok majd éjszaka jönni. A megállóban együtt vártuk a buszt. Az pontosan (!) jön is, elkezd beállni a buszöbölbe. De aztán gondol egyet, átstartol, és megállás nélkül áll ki a megállóból. Ráordítok, hátrakapja a buszban a fejét, Réka lengeti a bérletét. Megáll, de már az út közepén, a buszöböl után. Remek.
Aztán persze egy darabig próbáltam biciklivel a buszhoz közel menni, de meguntam, hogy állandóan be kell várni a buszt. A célmegállóban vártam az érkezést. Jött is a busz, beállt az öbölbe, de olyan jól, hogy a buszról úgy kellett átugrani a padkára.
Réka erős borszagot érzett a sofőr irányából. Én meg láttam, hogy a sofőr cigány. Mindíg az a bajunk, hogy nem dolgoznak. Most ez dolgozott, de abban sem volt köszönet. Úgy tűnik, ezek akkor sem tudnak normálisan viselkedni, ha éppen nagyobb felelősséget aggatnak rájuk. Ezek után én kicsit más munkakörülményeket biztosítanék nekik: kap mindegyik egy lapátot, meg ösztönzőeszközzel (bakancs, mondjuk vipera, kopasz fej, stb) felszerelt munkafelügyelőt, aztán lehet ásni a gödröt. Néha az sem baj, ha a földet ellopják, mert elképzelhető, hogy útban van. Csak a markolóra kell vigyázni, nehogy átvegyék azt is a a MÉH-en.
http://blog.htmm.hu/link/?id=3430 db komment.