change(b)log2012-07-26 23:05:14Megjelenítve: 2740
 
Nemrég bekapcsoltam az IPv6-ot a blogban és a hőmérőn. Ha nem éred el ezeket, akkor szólj (mondjuk akkor ezt sem látod).
http://blog.htmm.hu/link/?id=7532 db komment.



idegesít2012-07-02 23:16:45Megjelenítve: 7852
 
Találtam egy pizzériát, aminek bár egészen jó a pizzája, de mégsem fogok többet onnan rendelni. Sarti Giros Székesfehérvár.
Összerkatam a nekem tetsző pizzát, majd a szállítási feltételek alapján (a régi változat itt (Google cache)) kiválasztottam fizetési módnak az étkezési utalványt, mert SZÉP Kártyával szerettem volna fizetni. A futár közölte, hogy ez nem fog menni, mert nincs rajta a blokkon a fizetési mód, nincs nála a terminál. Gondoltam elszúrta a diszpécser, van ilyen. Mondjuk egy "Elnézést!" akkor is jól esett volna, ha erről nem is a futár tehet. Még aznap este írtam nekik mailt erről, amire a válasz 2 nap múlva érkezett meg. Az most mindegy, hogy egy olyan étel szállítónál, ahol on-line rendelés is van, ez szerintem sok. A válasz lényege, hogy a SZÉP kártya az bizony "bankkártyás fizetési módként üzemel", és nahát, a szállítási feltételek is módosultak. Erről nem láttam semmi tájékoztatót, de a válasz emailből is kimaradt, csak úgy, mint az elnézést kérés.
Innen sem kell többet rendelni.
Értékelés kicsit Netpincéres stílusban:
Étel: 4 (nem volt semmi gond a pizzával)
Kiszállítás: 3 (Igazából ez lehetett volna 5 is, mert a megadott időn belül kiért, de a futár modora és problémakezelése viszont 1, a kettő átlaga pedig 3)
Ügyfélkezelés: 1 alá. Módosult szállítási feltételekre visszamenőleg hivatkozni elfogadhatatlan.
http://blog.htmm.hu/link/?id=7523 db komment.