idegesít2013-12-25 19:39:44Megjelenítve: 6354
 
Mikor azt hiszem, hogy a Vodafone-nál értelmes emberek azon dolgoznak, hogy a szolgáltatás egyre jobb legyen mindig figyelmeztetnek, hogy ne legyek hülye, elég, ha ők azok.
Roaming bekapcsolva az összes webes felületen, persze nem megy. Telefon nekik másik telefonról Angliából, hogy wtf. "Be van kapcsolva, mennie kell." Otthon a sokadik telefonálásra kiderül, hogy csak úgy látszik, hogy be van kapcsolva. Ugyan ez az Európa napijeggyel. Ez elvileg egy átalánydíjas csomag, hogy lehessen roamingban netezni meg sokat beszélni. Persze a net nem megy. Telefonálgatásra annyi a válasz, hogy "be van kapcsolva, mennie kell". Otthon persze kiderül, hogy plusz egy netes opciót is meg kell rendelni, csak ezzel az ügyfélszolgálatos sem volt tisztában.
Miután felvettek havidíjasból feltöltősre váltottam, csak hogy megmaradjon a számom. Eltartott vagy fél óráig ez a bonyolult művelet, miközben telefonon próbáltak meggyőzni, hogy ne, annak ellenére, hogy bementem az ügyfélszolgálatra. Utána jött egy email, hogy az utolsó (ekkor én azt hittem) számlámat megtekinthetem a szokásos e-számla oldalon. Persze ez nem igaz, mert mivel díjcsomagot váltottam törlődött az összes eddigi számla, az újakat meg a /dev/null -ba kézbesítik. Egy hónap múlva sikerült kiállítani az utolsó számlát, de azt sem kaptam meg, persze a csoportos beszedési megbízást elküldték a banknak. Az eredeti levelemen meg vagy 20 napja ültek. Felajánlottam, hogy 30 nap után az NMHH-nak írok egy levelet, hogy megszegték a saját ÁSZF-üket, a NAV-nak meg azért, mert elfelejtettek számlát adni és természetesen fizetni sem fogok. Na ez hatott, pár nap múlva megkaptam a számlát, ami legnagyobb meglepetésemre nem volt elszúrva.
Minden esetre ezeknek köszönhetően Angliában már nem Vodafone-os vagyok, pedig ez lett volna az eredeti terv.
http://blog.htmm.hu/link/?id=7752 db komment.