idegesít2010-03-30 23:26:35Megjelenítve: 11462
 
Ez a T kiakasztó. Van pár telefonvonal, ezért rögvest kiemelt ügyfelek lettünk sajnos. Így már nem lehet csak úgy felhívni a gizikét az ügyfélszolgálaton, van ám nekünk személyes kapcsolattartónk, bizony.
A cél: egy telefonvonal megszünetetése.
Egy fél éve csak úgy kijött megmutatni magát ez a kapcsolattartó. Nosza előástam a névjegykártyáját és próbáltam hívni. Nem vette fel, gondoltam majd visszahív. A nap második felében ugyan ezt megismételtem, de semmi. Ez volt tegnap.
Ma sikerült reggel felhívnom. Mondta, hogy ő nem is a mi kapcsolattartónk, már másik osztályon dolgozik, de meg fogja mondani, hogy kit kell keresni. Egy óra múlva visszahív, mond egy nevet és egy telefonszámot. De jó, egyenesben vagyunk! - gondoltam. Felhívom a nőt, ő meg közli, hogy már decemberben létszámleépítették. Frissek az információk T-n belül, na.
Hát, akkor ez zsákutca. Elmentem hát a telekom.hu -ra, ott a kapcsolat linkre kattintva leltem is két telefonszámot. Hívtam én mindkettőt, de egyiket sem vették fel. Még automata sem. Előszedettem egy számlát, azon szerepel, hogy hívhatom a 1400 -t. Ezen a számon előfizető nem kapcsolható.
Végső elkeseredésemben próbáltam hívni valami lakossági ügyfélszolgálatot a 1412 -n, de azt sem vette fel az automata. Biztos az is kávézni ment.
...és még én szidtam az Externet ügyfélszolgálatát! Az legalább létezik.
http://blog.htmm.hu/link/?id=642
ElőzőFőoldalKövetkező



Hozzászólások:
Laca 2010-03-31 13:41:39
:)





Én a vagyok. Az email címem , de ezt nem muszáj megadnom.
Piros, fehér, ...   
Szerintem: